1. Єдиний центр інформації. Ми не пишемо на листочках і не тримаємо в пам'яті!
Всі заносять інформацію в єдину базу (в рамках своїх прав), по ній шукають і на підставі неї готують звіти.
2. Підвищення ефективності. Позбавляємо співробітників від заповнення будь-чого вручну,
від рутинної роботи, від необхідності дізнаватися у інших про стан справ.
3. Позбавляємося від n-ного введення даних. Типова ситуація: складаємо договір - вводимо реквізити,
виписуємо рахунок - знову вводимо, готуємо акт - ще раз. І кожен такий етап вимагає часу, і в
кожному може виникнути помилки. Але ж головне завдання сучасного бізнесу - завоювати і утримати
замовника.
• Ведення договорів організації будь-якого напрямку
• Вхід в систему під логіном і паролем
• Функціональний розподіл користувачів (менеджер, директор, бухгалтер, виконавець, аудит)
• Створення власної бази даних замовників
• Облік оплат і заборгованостей
• Підготовка в офісному пакеті документів по шаблонах (договори, акти, рахунки та ін.)
• Етапи виконання договору, контроль виконання
• Збереження приміток за договором і етапам
• Архів матеріалів за договором (сканкопії, обмінні файли, листи і т.д.)
• Пошук договору по № дог, замовнику, ділянці, тощо.
• Внутрипрограмний чат для обміну повідомленнями
Основне завдання програми - ведення реєстру договорів і супровід їх виконання.
Менеджеру це забезпечує:
— швидке введення договору,
— призначення виконавців,
— друк договору та інших документів (актів, рахунків, накладних),
— можливість пошуку договору,
— відстеження заборгованостей,
— контроль виконання,
— відстеження виконання по етапах,
— обмін повідомленнями всередині системи (чат).
Директору — контроль виконання договірних зобов'язань,
його якість, підвищення виконавчої дисципліни.
І всім співробітникам організації — ефективно взаємодіяти і краще
обслуговувати клієнтів.
На сьогоднішній час багато людей оцінили переваги доступу до програм, сервісів або документам з будь-якої точки світу. Незалежно, де Ви перебуваєте: вдома, у відрядженні, в дорозі, в полі або на зустрічі - з одного боку, Ви можете контролювати і управляти своїми справами, а з іншого оперативно передавати замовлення в роботу. Технічно досить мати доступ до інтернету за допомогою комп'ютера або планшета.
Одним з найважливіших принципів системи "Мобільний офіс" є забезпечення високого ступеня захисту інформації від несанкціонованого доступу. Захищеність забезпечується за рахунок авторизації користувачів і регулювання прав доступу до даних. Це також дозволяє гарантувати незмінність даних, навмисне спотворення або видалення.
Програма поставляється в декількох варіантах, які наведені в таблиці:
Якщо Ви не впевнені у виборі, зв'яжіться з нашим менеджером і разом ви знайдете оптимальне рішення.
Мобільний офіс® v1.5.240400 | Демо версія, без обмежень, на 30 днів. |
|
Оновлення | До останньої версії 1.5.240400 (Що нового?) Увага! Якщо у вас комплектація на замовлення, це оновлення вам не підходить. Своє оновлення запросіть по емейлу. |
|
Див. на Google Drive | Керівництво користувача програми |
|
Див. на Google Drive | Керівництво адміністратора |
|
Активація | Отримати безкоштовно код активації |